Tuesday, April 17, 2012

Daku Dan GCP

            Sebagai seorang suri rumah sepenuh masa, nampaknya terlalu banyak ruang kosong yang saya biarkan tanpa kegiatan lebih bermanfaat selama ini, apabila anak sudah mula membesar dan mempunyai aktiviti sendiri.

            Ini mendorong saya mula mencari sesuatu yang boleh dilakukan dan boleh menjadi sumber pendapatan sampingan untuk membantu menjana ekonomi keluarga dan pada masa yang sama ianya tidak menjejaskan kegiatan rutin harian sebagai seorang ibu rumah tangga...

            Selepas mencuba banyak jenis perniagaan, akhirnya saya diperkenalkan dengan GCP pada awal tahun 2010, saya sangat tertarik kerna dengan modal yang sangat minimum (rm1000shj) saya sudah boleh bergelar seorang TOKEY EMAS, dan memulakan perniagaan emas dari mana shj tanpa perlu membuang masa dan tenaga untuk pergi mengambil stok dan sebagainya sebab segalanya ditanggung dan diuruskan syarikat bila ada sebarang order..saya hanya perlu menunggu di depan pintu (BEST kan...) apalagi bila saya mengetahui lebih banyak lagi keistimemewaan yang disediakan oleh GCP kepada ahli2nya... ianya menambahkan semangat saya untuk terus mendaftar dan menjadi sebahgian dari KELUARGA BESAR ini. dan yang paling penting adalah pada masa yang sama saya dapat menyimpan EMAS, logam mulia yang tak pernah susut nilainya seiring masa.

         Trimakasih kepada Tn Haji Shamsul Anuar Md Ali dan istri kerna mengasaskan sebuah syarikat yang khas
untuk membantu Bumiputera melayu agar sama-sama Kaya dan Berjaya Dunia Akhirat, dengan
memperuntukkan 30% dari yuran keahlian yang ditrima untuk kerja-kerja kebajikan dan Amal Jariah






Sumbangan wang tunai utk tabung masjid negeri sabah.
Semoga pahalanya sampai kpd semua dealer GCP sbb ini duit u alls. Syukur Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment